25 d’agost del 2008

Sortida del Molar

Eis gent, sento el retràs del comentari però...ufff vaig saturadissima de feina...

Doncs res la sortida del Molar va ser una mica turistica jeje!! petita ruta per Falset eh...!! Sempre és bonic visitar altres pobles, això si la pròxima amb una samarreta fora dels cotxes per fer-nos propaganda.

Després d'una carretera petita i amb molts tombs vam arribar a el Molar, un poble petit però... amb unes pujades molt maques jeje!!

I finalment després de fer la rua seguits pels petits i no tant petits del poble, vam entrar a la plaça de l'ajuntament on vam tocar bastant coibits perque ens havien dit que... quan marxessin els més petits de la plaça començaria la remullada...ufff xungo pel timbal, però vam aguantar alli, fins al final, fins i tot els més valents de la colla es van atribir a sortir de l'ajuntament a mullar-se després d'haver deixat el timbal ben resguardat.

Però els que en principi no ens voliem mullar (o no portavem roba de recanvi),... tot i ser a la sala de plens des d'on ho podiem veure "sense perill", no ens en vam poder salvar, des de baix ens van llençar aigua, globus, fins i tot confetti, i...la sala com era d'esperar va quedar una mica xopa jeje!!

Esperem que després de totes aquestes aventures, l'any que vé poguem tornar a actuar al Molar.

Per últim agraïr a l'Ajuntament del Molar el soparet i, vaja, per haver-nos llogat.