17 de desembre del 2024

Ja tenim il·lustrador del Conte del lluert 2025

Ja tenim il·lustrador pel  conte del Lluert 2025. És el Jordi Company Pàmies i deixem que ell es presenti....

"Hola, em dic Jordi, vaig néixer a Tarragona ja fa un grapat d’anys el 10 de maig de 1978. Visc a Valls des de que era ben petit. I des de ben petit m’ha agradat dibuixar.

El primer que vaig dibuixar va ser un cargol que la meva àvia em va emmarcar i que, amb el pas del temps, s’ha anat esborrant i ara és un dibuix d’un cargol invisible. Després vaig créixer i vaig estudiar medicina i ara treballo de metge a l’Hospital Pius de Valls. 

Però a mi el que sempre m’ha agradat és dibuixar. En aquest sentit he sigut totalment autodidacte. I he d’agrair a la meva parella Eugenia qui va ser qui em va animar a fer el pas de fer-ho conèixer als demés més enllà del meu nucli familiar o d’amistats. 

A partir d’aquí han sortit algun conte, els dibuixos que adornen la sala d’espera d’Urgències… i un grapat de petits encàrrecs que faig amb moltíssima il·lusió. I així és com he arribat fins aquí i poder ara conèixer aquest projecte dels contes del Lluert i tenir la sort de poder ser-ne l'il·lustrador d’un d’ells. 

Moltes gràcies per escollir-me!"

Moltes gràcies a tu Jordi, és per nosaltres un honor que hagis acceptat l'encàrrec.

Per a més informació i consultar les bases aquí. Podeu descarregar el díptic informatiu clicant aquí. 

PD: La il·lustració d'aquest post és del Jordi Company